Junior konsulent Service Desk og utrulling

By February 5, 2019Job Listing

Liker du å jobbe med spennende innovative løsninger, i daglig kontakt med kunder?

Om IntOp
IntOp er et nytt og spennende helnorsk teknologiselskap. Vi leverer løsninger som er etterspurt i
både energi og andre bransjer. Vi har som mål å løse kundenes utfordringer med innsikt i og analyse
av store datamengder på en enkel og genial måte. Løsningen er en plug and play løsning som er
raskere og mer effektiv å sette opp og ta i bruk enn de store rammeverkene og de fleste
konkurrerende løsninger. Vi arbeider med nye teknologier, tenker fremover og har plattform
uavhengige front ends. Vi er et ungt selskap som har begynt å få kontrakter med store aktører, men
vi er enda i tidlig fase og ønsker nå å satse. Med oss på laget har vi store lokale investorer og
Innovasjon Norge. Nå ønsker vi å styrke laget og gjøre oss klar for videre vekst.

Om deg
Vår nye Junior konsulent vil være del av IntOps voksende utviklings- og driftsteam, og en viktig brikke
i selskapets videre utvikling. Som junior konsulent vil du få ansvar for deler av leveransen og driften
av løsninger hos kunder. Du vil få plass og anledning til å vokse og ta ansvar. Den riktige personen vil
få være med og forme det videre eventyret for IntOp.
Viktige oppgaver for stilingen er å sørge for at kunde, brukere, selvhjelp-portal og leverte løsninger
fungerer optimalt.

Arbeidsoppgavene vil i hovedsak bestå av følgende:
– Delta i utrullingsprosjekter og jobbe selvstendig med oppgaver rundt dette
– Ansvarlig for leveranser mot kunde
– Drift og overvåking av IntOps løsninger hos kunder
– Bindeledd mellom IntOp Service Desk og kunde
– Utførende ressurs ved mottak av feilmeldinger
– Samarbeid med utviklingsteam ved feilretting og dokumentering av disse
– Undersøke feil og bidra med forslag til feilretting, gjerne ned på kodenivå
– Ressurs i kundeprosjekter
– Ansvarlig for bemanning av Service Desk, videreutvikle tjenestene
– Kundekontakt ved behov for hjelp og støtte til brukere
– Ansvarlig rutiner og dokumentasjon på Service Desk, og kvalitet på tickets

Kvalifikasjoner
– Erfaring fra service desk innenfor IT
– God kunnskap om Office 365, SharePoint og filserver
– Erfaring med service desk løsninger som Zendesk, Service Now el.
– Fordel med erfaring fra Active Directory, Docker, SQL DB, NoSQL og DMS
– Noe erfaring med utvikling av programvare, eller arbeid i team sammen med utviklere, er en fordel.
– Erfaring med kundekontakt
– Relevant IT-utdannelse og sertifiseringer
– Omfattende og relevant erfaring kan kompensere for manglende formell utdanning
– Stillingen kreves at plettfri vandelsattest fremlegges
– Sertifisering eller erfaring fra ITIL, A+ (CompTIA) eller tilsvarende rammeverk er ønskelig
– Gode muntlige og skriftlige kommunikasjonsevner

Som person er du:
– Entusiastisk, åpen og kommuniserende
– Strukturert og nøyaktig
– Serviceinnstilt og kundefokusert
– Flink til å samarbeide og se muligheter
– Trives med høyt aktivitetsnivå
Du må snakke og skrive flytende norsk og engelsk. Nyutdannede oppfordres til å søke.

Arbeidssted
Stavanger. Noe reising kan forekomme i forbindelse med kundeprosjekt. Vi vurderer innkommende
søknader fortløpende. Ønsket oppstart så snart som mulig, eller etter avtale.